Leadership
Descoperă-ti stilul tau unic si punctele tale forte ca lider.
Creează-ti o filozofie de leadership personala.
Atinge obiectivele prin gestionarea empatică a oamenilor și a echipelor.
Dezvolta-ti prezența autentică si abilitătile de comunicare pentru a deveni un lider influent și memorabil.
Infrunta provocarile inter-functionale ale leadership-ului, inspira schimbarea si conducerea echipelor performante.
Colaborare si Munca in Echipa
Invata abilitatile de facilitare necesare pentru a stimula colaborarea eficienta in echipa.
Intelege rolurile si responsabilitatile membrilor echipei si cum acestea contribuie la succesul general al proiectelor.
Dobandeste cunostinte despre diversitatea in echipa si cum sa o gestionezi pentru a maximiza contributiile fiecarui membru.
Identifica si aplica instrumente si tehnici pentru stimularea creativitatii si inovatiei in echipa.
Exerseaza tehnici de lucru in echipa si cooperare care dezvoltara agilitatea si faciliteaza atingerea obiectivelor comune.
Prezentare si Vorbire in Public
Invata pasii unei prezentari eficiente, informative si persuasive.
Intelege cum sa structurezi prezentarile pentru a transmite mesajul tau intr-un mod clar si eficient.
Exersează abilitatile de livrare a prezentarilor eficiente si moderarea grupului de participanti
Invata tehnici de gestionare a tracului si sporire a increderii si imaginii de sine.
Exerseaza tehnici pentru a-ti controla vocea, tonul si limbajul non-verbal pentru a comunica eficient si convingator.
Exploreaza modalitati de gestionare a intrebarilor si a interactiunilor cu publicul in timpul si dupa prezentare.
Gestionarea Timpului
Invata diferenta dintre a fi "ocupat" si "productiv".
Organizeaza-ti fluxul de lucru pentru a folosi mai bine timpul.
Identifica "hotii de timp", conflictele de timp si gestioneaza-i corespunzător.
Invata cum si cand sa aplici tehnici eficiente: delegare, amanare, organizare etapizata, scheme de prioritizare, refuz asertiv.
Recunoaste diferenta dintre lucrurile urgente si cele importante.
Recunoaste componentele cheie ale stabilirii obiectivelor eficiente prin gestionarea timpului.
Gestionarea Conflictelor
Identifica conflictul pozitiv si negativ.
Invata strategii pentru gestionarea conflictului atunci cand apare.
Dezvolta planuri de actiune personale pentru situatiile de conflict la locul de munca.
Descopera cauzele comune ale conflictului in organizatie.
Invata cum sa discuti situatiile de conflict si sa identifici modalitati de a le dezamorsa eficient.
Invata modalitati de a crea un mediu prietenos in timpul rezolvarii conflictelor.
Dezvolta abilitatea de a raspunde corect la furie in contextul locului de munca.
Gestionarea Schimbarii
Apreciaza impactul schimbării asupra oamenilor.
Dezvolta abilitati pentru comunicarea eficienta a schimbarii.
Identifica modurile de a ajuta membrii echipei sa faca fata schimbarii.
Intelege latura umana in procesul schimbarii.
Gestioneaza rezistenta la schimbare.
Intelege procesul de incorporarea a unei initiative de schimbare si stabilirea noii "normalitati".
Recunoaste stadiile tranzitiei si adopta actiunile adecvate.
Creeaza retele de sprijin in procesul de tranzitie.
Proiecteaza si comunica un plan de actiune pentru gestionarea eficientă a schimbarii.
Feedback
Intelege cat este de important sa oferi si sa primesti feedback.
Invata diferite modele pentru oferirea si primirea feedback-ului respectuos.
Cultiva mentalitatea si atitudini necesare pentru schimburile productive de feedback.
Identifica greselile comune care impiedica eficacitatea procesului de feedback.
Aplica intelegerea contextuala pentru a aborda cauzele problemelor de performanta si pentru a oferi feedback situational.
Dezvolta abilitatea de a adopta cele mai bune practici pentru a putea oferi si a integra criticile constructive.
Consolideaza increderea si comportamentele pozitive prin procesul de feedback.
Kindness at Work
Descopera beneficiile unui mediu de lucru cu o cultura kindness first.
Invata cum pot organizatiile incuraja kindness at work.
Invata cum sa imbunatatesti capacitatea liderilor de a arata bunatate, empatie si compasiune.
Descopera rolul esential al liderilor de nivel intermediar in modelarea unei culturi a bunatatii la locul de muncă.
Invata exercitii practice si strategii pentru a dezvolta si consolida abiliatile de empatie si compasiune la toate nivelurile ierarhice.
Comunicare Eficienta
Intelegere procesul de comunicare si a tipurilor de comunicare eficiente in diferite contexte.
Depaseste barierele in comunicare si identifica factoriii care le pot influenta.
Dezvolta abilitatea de a asculta activ si de a-ti exprima clar ideile.
Invata tehnici eficiente de comunicare verbala si nonverbală.
Consolideaza-ti abilitatile de comunicare si solutionare a conflictelor prin exercitii practice.
Imbunatateste-ti capacitatea de a influenta, de a motiva si de a convinge prin intermediul unei comunicari persuasive.
Imbunatateste relatiile interpersonale invatand sa comunici mai clar, mai eficient si mai respectuos.
Te astept sa povestim despre nevoile tale de dezvoltare si cum putem personaliza programele de
training din portofoliul Future Talks pentru contextul si obiectivele tale.